Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource625 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource625), Fid:2923, Did:0, useCase: 0

Hokeja speciālists: "Hārtlijs pasaules čempionātā izgāzās ar Latvijas izlasi"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Hokeja speciālists: "Hārtlijs pasaules čempionātā izgāzās ar Latvijas izlasi"
Bobs Hārtlijs. Foto: hawk.ru

Krievijas nopelniem bagātā hokeja trenera titula īpašnieks Jurijs Novikovs uzskata, ka Latvijas izlases stūrmanis Bobs Hārtlijs pasaules čempionātā izgāzās.

Atgādinām, ka Hārtlija trenētais Omskas "Avangard" tika Gagarina kausa finālā, kur visos četros mačos piekāpās Maskavas CSKA.

Krievijas hokeja cilvēks Jurijs Novikovs: "Skatos uz mūsu hokejistiem un priecājos. Krievijas un padomju hokeja skola ir augstākajā līmenī. Nevaru saprast, ko mums Krievijā var iemācīt ārzemju treneri. Manuprāt, Hārtlijs pasaules čempionātā izgāzās ar Latvijas izlasi. Viņam bija ļoti laba un spēlēt protoša komanda, bet rezultāts ir vājš. Un visas tās runas, ka "mēs cīnījāmies" ir tukša muldēšana."

Šajā čempionātā kanādiešu speciālista Boba Hārtlija trenētā Latvija izcīnīja ieplānotās uzvaras pret Austriju (5:2) un Itāliju (3:0), taču piekāpās Šveicei (1:3), Čehijai (3:6), Krievijai (1:3) un Zviedrijai (4:5), zaudējot cerības iekļūt kārotajā ceturtdaļfinālā. Pēdējā mačā tika pieveikta Norvēģija (4:1), līdz ar to Latvijas valstsvienība šoreiz finišēja 10. pozīcijā. Pagājušā gada pasaules čempionātā Hārtlija trenētā izlase tika ceturtdaļfinālā.

Kā zināms, Latvijas izlase piedalījās četrās olimpiskajās spēlēs pēc kārtas (2002, 2006, 2010, 2014), katrā olimpiādē bija cits galvenais treneris (Kurts Lindstrems, Leonīds Beresņevs, Oļegs Znaroks, Teds Nolans), bet labākie panākumi tika gūti ar ārzemju speciālistu - zviedrs aizveda līdz devītajai vietai, bet kanādietis palīdzēja finišēt astotajā pozīcijā. Latvija nekvalificējās 2018. gada olimpiskajām spēlēm, taču mērķē uz nākamajām.

Izmantotie resursi:
rsport.ria.ru

1 2 3 4 108 komentāri

 +23 [+] [-]

, 2019-05-25 16:51, pirms 3 mēnešiem
Kas ir Novikovs? Atradies eksperts! Lai no sākuma apskatās kā krievus vilka aiz ausīm baltkrievu tiesnesis.

 +20 [+] [-]

, 2019-05-25 16:52, pirms 3 mēnešiem
Jā, labākais iespējamais sastāvs!
Aizmirsa pieminēt, ka bija 1,5 centra spēlētājs, iztrūka dažu pieredzējušu līderu un visās spēlēs ar augstākas klases komandām nebija bezcerīgi zāģi, bet gan reāli cīnījāmies par uzvaru.

Kam bija jānotiek lai tā nebūtu izgāšanās? Jātiek finālā?

  +5 [+] [-]

, 2019-05-25 16:57, pirms 3 mēnešiem
Tik daudz labi vietējie treneri? Tad kāpēc neviens no krievu treneriem nav aizvedis krieviju uz zelta medaļām labāko turnīros. Bet nopietni.... kad krievija pēdējo reizi krievija uzvarēja komandu kurai ir bijis spēcīgāks sastāvs nekā viņiem? Krievija tikai uzvar komandas kurām uz papīra sastāvs ir vajāks. Tas ir tāpēc ka nav treneris kurs var mentāli un taktiski sagatavot spēlētājus pret spēcīgiem pretiniekam
Slēpts komentārs: karlis_laurinovics_620293201763364

 +23 [+] [-]

, 2019-05-25 16:58, pirms 3 mēnešiem
Nepievēršam uzmanību un ejam tālāk. Nesaprota pirdiencentru kurš tādus rakstus publicē
Slēpts komentārs: karlis_laurinovics_620293201763364

  +6 [+] [-]

, 2019-05-25 17:00, pirms 3 mēnešiem
"Zinošāks" par Pasti!
Slēpts komentārs: karlis_laurinovics_620293201763364

  +6 [+] [-]

, 2019-05-25 17:01, pirms 3 mēnešiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: Hartlijs kā galvenais neder. Viņš var būt palīgs un jauniešu treneris, kur vairāk visu izšķir sagatavotība. Bet galvenajam jābūt tādam, kurš izveido komandas spēli, Hartlijs to neprot
Atvainojos, bet kādas markas līmi jūs ostiet? Labprāt pamēģinātu, lai arī manas smadzenes atrofējas
Slēpts komentārs: arturiks1992

  +6 [+] [-]

, 2019-05-25 17:02, pirms 3 mēnešiem
Novikovs laikam ir aizmirsis ka Krievijas Olimpiskos Atlētus līdz zelta medaļām aizveda Vācijas un Latvijas pilsoņi - Znaroks un Vītoliņš.

Un Noviks aizmirsis ka tagad vareno Krieviju trenē Latvijā dzimis Vācijas pilsonis

Kur ir tie varenie krievu treneri?
Slēpts komentārs: karlis_laurinovics_620293201763364

  -1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:04, pirms 3 mēnešiem
Nepopulārs viedoklis, būsim korekti - neizgāzās, bet nekur augstāk Latviju Hārtlijs nav pacēlis, alga salīdzinoši daudz lielāka. Latvija pēdējos ~20 gadus stabili atrodas 7.-13.vietā, neatkarīgi no trenera. Bonusiņu tagad mums dod Balcera, Bļugera, Merzļikina izaugšana līdz NHL. Ir iespēja sasniegt labāko rezultātu OG 2022.

Bet emocionāli piekrītu + Bobs līdz šim labākais izlases treneris un cerams paliks ilgāk.
Slēpts komentārs: karlis_laurinovics_620293201763364

  +7 [+] [-]

, 2019-05-25 17:04, pirms 3 mēnešiem
Ārkārtīgi "izsmeļoša un ievērības cienīga" analīze. Piekrītu frāzei "Un visas tās runas, ka "mēs cīnījāmies" ir tukša muldēšana.", jo pret potenciāli spēcīgākām komandām netika izcīnīts neviens punkts, tomēr analīze jebkurā gadījumā Novikovam ir sanākusi tāda, ka labāk nemaz par to nezināt.
Slēpts komentārs: bārda un sifons
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:13, pirms 3 mēnešiem
Tagad mēs uzzinājām kāds ir Nameja jaunais uzvārds - Novikovs. Jābūt laikam galīgi trakam, lai kaut ko tādu nopietni domātu vai arī jābūt lielam naidam pret amerikānisko vai tieši ret Hārtliju. Nekas nenotiek tā uzreiz uz pasūtījumu un nav burvju nūjiņas, bet rezultāts ir redzams.
Piemērs,. Komanda A visu laiku zaudē komandām ar 5-7 vārtu strapību, tad atnāk treneris X un komanda arī visu laiku zaudē ar 1-2 vārtu starpību. J akāds no sporta neko nesaprot , teiks tik un tā zaudē , bet spēli kā tādu notēlos ka nav redzējis.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-25 17:16, pirms 3 mēnešiem
neko neizsakoša fuņa un nameja viedoklis uzdrukāts

  -2 [+] [-]

, 2019-05-25 17:16, pirms 3 mēnešiem
Namejam un tamlīdzīgiem nepatīk elemnetārā pieklājība publiskā telpā. Viņiem patīk nepieklājīgi, rupji, neaudzināti cilvēki. Hārtlija amerikāniskais stils ir ļoti patīkams. Labs psihologs un arī ass kad vajag, bet zina kad un kur vajag nevis piemēram tāds bezkaunīgs kā piemēram Starkovs.

  -3 [+] [-]

, 2019-05-25 17:16, pirms 3 mēnešiem
zaipis rakstīja: neko neizsakoša fuņa un nameja viedoklis uzdrukāts
Tieši tā . Zaipja izsakošais viedoklis arī redzams.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-25 17:19, pirms 3 mēnešiem
zaipis rakstīja: neko neizsakoša fuņa un nameja viedoklis uzdrukāts
Fuņķis pat nezin, ka Hartlijs ir kanādiešu, un nevis ASV treneris. Ko tur vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:21, pirms 3 mēnešiem
Hokeja eksperts?! Nez ko šis var teikt par krievu spēli šobrīd ar somiem??? izgāšanās...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:22, pirms 3 mēnešiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: sastāvs Latvijai bija labāks par Somiem.. Hokejs līdzīgs, tikai Somiem ir taktiski gudrs treneris.
Variet aizstāvēt Hartliju kā vēlaties, bet turnīru viņš novadīja vāji.
Mums jau padsmito gadu ir komandas MHL,KHL .. Un tagad ir jābūt rezultātam, bet ne ar Hartliju. Jāizmanto iespējas ir tieši tagad .
Nosauksi mums kādu, kuru šogad draftēs top3... derēs arī top30 vai pat top300... tiešām var vilkt paralēles ar somu hokeju, turklāt, ja paskatās uz somu vietējo čempi... labākajā gadījumā tur top3 komandas mūsu entuziastu līgā cīnītos par pēdējām vietām!?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:23, pirms 3 mēnešiem
viedoklis rakstīja: Hokeja eksperts?! Nez ko šis var teikt par krievu spēli šobrīd ar somiem??? izgāšanās...
Viņš varēs teikt, ka vateņi PČ 1/2 finālos vienmēr mokas ar somiem. Pat zaudē.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:23, pirms 3 mēnešiem
FUNS rakstīja: Piemērs,. Komanda A visu laiku zaudē komandām ar 5-7 vārtu strapību, tad atnāk treneris X un komanda arī visu laiku zaudē ar 1-2 vārtu starpību. J akāds no sporta neko nesaprot , teiks tik un tā zaudē , bet spēli kā tādu notēlos ka nav redzējis.
Tas ir kaut kāds joks, jeb hokejam seko līdzi pirmo pavasari?! Ieej LHF tīmekļa vietnē un pameklē izlases statistiku, tur būs visu PČ visi rezultāti. Nosauc to gadu, kurā visiem (kaut vai tikai potenciāli spēcīgākiem) ir zaudēts ar 5-7 vārtu starpību.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-25 17:23, pirms 3 mēnešiem
Kas tas tāds Novikovs? Vecs marasmātiķis vai izgāzies sētas miets?

  +5 [+] [-]

, 2019-05-25 17:24, pirms 3 mēnešiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viss ir skaidrs, bet neviens taču nelika ne Hartlijam, ne LHF cilvēkiem, ne arī pašiem spēlētājiem plātīties publiskajā telpā.
Tagad tas viss viņiem nāk atpakaļ. Bumeranga princips.
Un plātīšanās būtu kas? Nosaukt mērķi pirms PČ??? Wow... jā, jo labāk būtu bijis izvirzīt mērķi palikt elitē un turpinās lūzeru domāšanu, kas pēdējos 20gados nesa reālus augļus...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:25, pirms 3 mēnešiem
Daniel rakstīja: Nepopulārs viedoklis, būsim korekti - neizgāzās, bet nekur augstāk Latviju Hārtlijs nav pacēlis, alga salīdzinoši daudz lielāka. Latvija pēdējos ~20 gadus stabili atrodas 7.-13.vietā, neatkarīgi no trenera. Bonusiņu tagad mums dod Balcera, Bļugera, Merzļikina izaugšana līdz NHL. Ir iespēja sasniegt labāko rezultātu OG 2022.

Bet emocionāli piekrītu + Bobs līdz šim labākais izlases treneris un cerams paliks ilgāk.
Nu nevar pacelt kopējo hokeja līmeni 3 gadu laikā. Kad cilvēki to sapratīs?

  +2 [+] [-]

, 2019-05-25 17:28, pirms 3 mēnešiem
Kaut kut, kaut kādā krievu portālā kaut kāds cilvēks, kurš reiz bija saistīts ar hokeju, kā jau krievam nākas, nolēma paslavēt padomju skolu. Viņa teikto var uztvert nekā citādi kā vien ar smaidu...

  +3 [+] [-]

, 2019-05-25 17:28, pirms 3 mēnešiem
Ko jūs vēl te mēģināt visu šito analizēt?
Kā jums šķiet, kāpēc bija tās runas, par to, ka Hārtlijs ir jādiskvalificē, jo neļāva iet Avangarda spēlētājiem nodot analīzes dopinga testam? Tad vēl tas "drausmīgas" grēks par tiesnešu lamāšanu PČ? Un tagad šis vispasaules treneru eksperts?
Ja kādam vāja atmiņa, tad te ir links uz to ko viņš pateica:
Bobs Hārtlijs: "Padomju Savienības laiks ir...
Vatņikiem tas ir nāves grēks ko tādu atļauties pateikt. Gan tiem, kas aiz robežas, gan tiem, kas tepat.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-25 17:29, pirms 3 mēnešiem
Labākie krievu spēlētāji spēlē NHL un savu meistarību sasnieguši nekrievu treneru vadībā. Un nav dzirdēts, ka kāds krievu treneris tiktu aicināts izmēģināt vadīt kādu NHL klubu. Respektīvi, krievu speciālists dzīvo ilūzijā par vecajiem labajiem laikiem.

  -4 [+] [-]

, 2019-05-25 17:29, pirms 3 mēnešiem
viedoklis rakstīja: Un plātīšanās būtu kas? Nosaukt mērķi pirms PČ??? Wow... jā, jo labāk būtu bijis izvirzīt mērķi palikt elitē un turpinās lūzeru domāšanu, kas pēdējos 20gados nesa reālus augļus...
Ir tād opcija, kā vispār neko neteikt.
Ja cilvēki nepārtraukti par kaut ko stāsta katrā intervijā, un to neizdara, tad agrāk vai vēlāk viņiem tas tiks pieminēts dažādās formās.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-25 17:31, pirms 3 mēnešiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir tād opcija, kā vispār neko neteikt.
Ja cilvēki nepārtraukti par kaut ko stāsta katrā intervijā, un to neizdara, tad agrāk vai vēlāk viņiem tas tiks pieminēts dažādās formās.
Ar ko Hārtlijs plātījās un ko neizdarīja? Viņš runāja, ka komanda cīnīses, un mēs to visi redzējām! Punkts!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-25 17:32, pirms 3 mēnešiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Fuņķis pat nezin, ka Hartlijs ir kanādiešu, un nevis ASV treneris. Ko tur vairāk.
vajadzētu spirtacentrā vēl kādu dzeltenu rakstu par elites samazināšanu un Ķīnas nespēlēšanu OS
1 2 3 4 108 komentāri